3 dagar.

Måndag.

Låg i sängen, gjorde inte mkt.
Fast före det va jag ju i skolan, såklart.
Jag ska börja sköta skolan nu.


Tisdag.

Började tänka på helgen,
inte långt kvar tills Mellösa nu!
AAAAAASKUUUUL!!!!
Sen fick jag ett litet samtal,
som inte va världens roligaste,
En kompis hade problem och hon ville att jag skulle hjälpa henne.
Allt fixade sig tillslut, efter... 3 timmar.
Sen ringde baby, men jag va på toa
så jag kunde inte svara, förlåt!
Det va inte meningen, sen efter tänkte jag smsa
men så fort jag la mig i sängen somnade jag!


Onsdag.

Idag sitter jag på datorkunskap,
så klassen kan få sluta tidigare,
slutar alltså kl 12.kanske ska sova hos Erika,
men jag vet inte riktigt än,
skulle vara skönare och vara hemma idag.
Var hos läkaren idag,
hon sa att det inte va något fel på mig!
ASBRAA!
Vi tog blordvärde på mig, och det va bra,
hade 144 :)

Men nu har ni fått reda på det ni missat.
Jag ska fortsätta min lektion nu, pusspuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0