FUCK!

Fick reda på förut att Mellösa är inställt,
jävla snuten att lägga sig i sånt där.
Ja, polisen ringde han som skulle ha det
och sa att han inte fick ha någon fest i Mellösa lokalen.
TOPPEN!!
Vad ska man göra i helgen nu då?
Nu när jag hade sett fram emot detta,
skulle ju vara första gången jag skulle dit.
AJA!!
Imorgon är det Torsdag, får väl hitta på något,
springa runt på Gnesta och kolla till alla småbarn!
hehe, ah...
Men jag har huvudvärk, och det gör ONT!!
Fan vad irriterad jag bliiiiiiiiiiiiir..
brukar aldrig ha ont i huvet,
men vad ska man göra åt saaaaaaaaaaaken?
inte ett skit antar jag...

Nu ska jag snart lägga mig i sängen igen,
och försöka sova, se om jag kan dra till skolan imorrn,
har ju så jävla ont i huvet..
Pusspuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0