synd att du missa

Fredag

Gick i skolan, hade prov och fick 22/33
Hade inte pluggat något innan,
men jag fick ett stakt G.
Är då skit stolt, höhöhö.
Men sen efter skolan, åkte jag hem,
åt mat, fixade mig lite,
drog till bussen, för jag skulle ju till Flen igen ;D
Hulda mötte mig på stationen, sen efter typ
vad vare Hulda? 2 timmar? xD
Så kom Malin och Karro, vi hade väntat i kylan
läääääääääääääääänge!!!
Men sen traskade vi till Hulda.
Efter en stund mötte Karro Niklas,
och sen efter han kommit fortsatte vi dricka,
vi hade kul, kollade lite Hockey och sådär,
sen gick vi in i pingis rummet.
och efter att tag kom Myggan,
han kom till Hulda för att dom han va med först började knulla xD
Vi hade askul iaf!
Men sen blev Niklas lite för full kanske,
han tjatade om att han skulle hem hela tiden,
men vi sa, "du kan inte dra hem såhär full, du kommer däcka i en snödriva och dö"
Men det va ju inte länge han vilade,
bara efter någon minut började han tjata igen...
Så vi följde honom en ganska lång bit,
men sen fortsatte Myggan med honom en bit,
så han kom hem ordentligt.
När vi kom hem gick vi och la oss i sängarna,
elr jag då på soffan :D
Jag och Karro somnade före Malin,
och hon smsa med Myggan typ jätte länge innan hon somnade ;)
Men jaa, kul vare :D



Lördag

Kom hem från Flen,
gick ju från Hulda till Karro,
va hos Karro en stund,
jag och Malin drog sen vid 1
för att hinna med bussar,
men hennes buss bara stog där och
min buss kom 15.20
men hon fick skjuts sen :)
Efter jag kom hem fick jag pizza :D
AAAAAAAAASGOTT!!!
Och efter pizzan la jag mig i sängen och glodde på tv,
och nu sitter jag här, och har lite skrivkramp xD
hahahahaha, men det får man leva med om man har blogg :D

Men nu får ni ha det så bra, pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0