Torsdag.

Idag va jag i skolan, och jag va duktig!
Gjorde massa saker :)
Lämna in uppgifter och va asbraaa!!
Så.. nu har jag studiedag.
Fast jag måste upp tidigt ändå, för jag ska till Eskilstuna
med Jennifer och malin, sen några fler tror jag.
Ska bli asnajs :D
Ska hälsa på en skola där Malins bror går :)
Ahmen, idag så va jag med husneger, men han drog hem typ nyss :(
Blev lite ensam men vad ska man göra åt saken!
Vi hade skit kul, satt och garva hela tiden,
nästan den enda som kan få mig på bra humör när jag är nertryckt under jorden.
Men nu är allt bra igen, TACK HUSNEGER!!

Nu ska jag sitta här och dunka musik, irritera min moster med det
och vara social med folket på msn!!
Så ah, ha det bra, pusspuss <3

(Bild på mig och husneger xD)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0